Saturday, May 4, 2013

Cara saya buat kerja??

huh.. cara saya buat kerja.. hah ni yang nak cerite ni.. saya buat kerja sangat la serabut saya punya tempat tau.. tapi kepala hotak saya tak la serabut sangat macam ada seseorang tu dia kalau bab-bab kerja memang serabut la nak cakap pun tak reti nak ternag kan macam mana.. di sini saya sertakan gambar saya bekerja semasa saya dapat jawatan sebagai penjaga gerai n borang gerai n duit gerai.. sangat sangat sangat sangat sangat serabut dan tak tentu arah.. sana sini kertas berterbangan diatas katil saya.. duit pun berterbangan sangat sangat sangat sangat sangat kerja yang  mencabar bagi saya.. tapi apa2 pun saya bersyukur event tu berlangsung dengan jayanya.. semoga apa yang saya pelajari pada masa event itu dapat memberi saya pengalaman untuk menguruskan event-event yang akan datang.. saya suka dengan kerja saya.. walaupun penat dan tak cukup tdor saya suka dengan kerja saya..
jadi disini saya ingin mengatakan apa-apa kerja yang kita buat kita kena buat dengan SEMANGAT dan MINAT nescaya berjalan dengan lancar la kerj akita itu.. kalau kita buat kerja sambil lewa tak bersemangat nescaya kerja kita itu tak seperti yang kita harapkan.. jadi SAYA SUKA DENGAN CARA SAYA BEKERJA!!!! huhu...

No comments:

Post a Comment