Sunday, May 5, 2013

Jom Kita Mengundi.. Jom Jom Jom

Pilihanraya telah tiba.. tinggal lagi beberapa jam lagi.. kepada yg sudah berdaftar sila lah undi yg terbaik untuk negara kita ini.. saya tidak minta keganasan yang akan berlaku saya cuma inginkan yang terbaik untuk negara saya Malaysia kerana kita semua orang melayu dan semua beragama islam.. semoga segala nya berjalan dengan lancar dan saya berharap kita semua mengundi pemimpin yang betul-betul dapat mentadbir negara kita.. sudah sudah lah melakukan keganasan HAK mereka untuk berkempen bukan mereka kacau sesiapa pun.. kepada pihak yang bertanggungjawab sudah sudah lah melempar fitnah kepada orang yang tidak bersalah.. setakat pakai baju I Love PM tp bw kayu pukul-pukul org bw helmet ketuk org yg tidak membawa apa-apa barang utk mempertahankan diri apa maksudnya tu.. sangat sangat sangat mengecewakan.. asalnya saya tak nak sokong mana mana tapi bila semua ini berlaku depan mata saya dan TV bukan menyiarkan berita semasa tetapi berkempen apa kejadahnya.. sangat tidak matang tindakan pihak tertentu itu.. memfitnah org untuk tutup aib sendiri sangat sangat sangat sangat sangat tidak matang jugak.. saya tidak suka dengan siaran television ini iaitu menyalahgunakan media.. media untuk hiburan bukan berkempen untuk politik.. sangat lah MENGECEWAKAN!!!.. dengan itu saya dengan ini isytiharkan saya sebagai anak muda untuk pakatan rakyat.. walaupun saya tidak berdaftar saya akan tetap sokong yg terbaik.. sangat rugi dan menyesal tidak berdaftar.. semoga pakatan menang tahun ini dan tahun-tahun yang akan datang.. takbirrr... ALLAHU AKBAR!!! #IniKalilah

No comments:

Post a Comment