Sunday, May 19, 2013

My New Career To Be


aauuuwww... cakkk.. huhu

assalamualaikum semua.. di sini saya ingin memberitahu bahawa saya ada career baru yang sesuai dengan saya.. huhu.. rasa nya la.. agak perasan disitu.. apa kata cer tengok gambar kat atas tu.. 
.
.
.
.
.
.
sooooooooo.....
ada gaya tak? ada la sikit kan.. huhu.. muka confident je buat gaya ala-ala model gitu.. sebab nye jadi confident macam tu adalah kerana kasut yang saya pakai.. sesiapa yang memakai kasut itu pun akan merasa tahap confident yang tinggi.. tapi sayang seribu kali sayang saya dah cukup tinggi untuk memakai kasut tinggi.. umi saya selalu cakap macam ni.. AWAK DAH TINGGI TAK PAYAH DAH LA PAKAI KASUT TINGGI..

acaner tu? so tak boleh dah la iye orang yang tinggi nak pakai kasut tinggi.. T____T
sedih nye.. terpaksa terkubur mimpi saya ini lah iye.. huhu..



No comments:

Post a Comment