Saturday, May 4, 2013

New Life!!!

i'm back again..

Assalamualaikum cinta..
Dengan ini, saya Siti Fatimah Zahrah Binti Mohammad Musa sudah diisyhtiharkan kembali solo diatas sebab-sebab yang tertentu jadi saya meminta kepada lelaki-lelaki diluar sana yang akan menjadi bakal-bakal imam semoga berbahagia dengan kehendakNya.

pergh... ayat mengisytiharkan solo rupa itu iye.. huhu.. ayat tak bley nak blah lagi kan.. huhu.. adakah aku sedih kembali solo? tipu la kalau xsedih kan tapi aku rasa lega sebab aku dah BEBAS dari kepompong terkongkong ni hah.. so sekarang yang paling penting dalam hidup aku adalah FAMILY, Suraya of cos my bubbly niece yang comel dan bertambah tambah tambah gemuk gamaknya, my FRIENDS, my BFFFFFFFFFF, banyak benor F gamaknya.. huhu.. dan juga CAREER den.. nak beli kereta, rumah, superbike (woah) dahsyat.. hehe..

my mum ada cakap lau susah sangat suruh jela abah cari kan.. i said No.. huhu.. aku nak cari sendiri bakal imam ku tapi bukan sekarang mungkin 5 tahun lagi tak pun mungkin 7 tahun lagi.. hidup ini bukannya lama hidup cuma sekali sooooo kita ENJOY.. bak kata Nora Danish dalam drama bersiri Puteri...huhu.. lama xtengok cerita tu masa nora muda-muda dulu... hehe

jadi kepada bakal-bakal imam tak usah menunggu saya kerana ianya tidak berbaloi untuk tunggu saya.. saya nak travelling dulu pergi Sabah, Korea, London <my kindergarden time> and Paris & Mekah.. wish me the best for all that i want to go travel..


this is the new me!!! happy go lucky, crazy, gediks, bubbly.. eeeuuuwww.. huhu 

No comments:

Post a Comment